updatejes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu updatejes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu

updatejes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Janneke

20 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia dushi's

Wachten duurt lang he? Vooral als zo'n meid aan de andere kant van de wereld al wel 100 keer heeft beloofd de belevenissen van haar leven te verkondigen.. ik voel me bepaald aangesproken hoor.. :S
Maar.. wachten wordt beloond!
Altans..voor de helft. Aan de andere helft wordt gewerkt.

Ik wens jullie veel leesplezier. Dat jullie vooral maar vierkante ogen mogen krijgen.. Want ik heb verkrampte vingers van het typen..

Sunchi,

Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

het onderzoek

24 Mei 2009

week 9

20 Mei 2009

de bereisde pinpas

20 Mei 2009

week 8

20 Mei 2009

week 7
Janneke

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 19726

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: