technische problemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu technische problemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu

technische problemen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Janneke

09 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia,

Wegens diverse computerproblemen, technische storingen, weigerende internetverbindingen en meer van dat soort ongein, ben ik nog niet in staat geweest jullie te updaten over mijn leven hier.
Mijn excuses. De omstandigheden namen het van me over.
Er wordt aan gewerkt, zowel aan de problemen als aan de verhalen.
Weldra horen jullie meer van me.

Pa, ma. Ik zal jullie eis inwilligen, mochten de omstandigheden me dit toestaan. Voordat jullie hier zijn geland, staat alles op de site, tot op de minuut..

Allen, een fijne Pasen toegewenst.

Liefs

Janneke

  • 11 April 2009 - 19:25

    Niels:

    "tot op de minuut." << je begrijpt wel dat wij je hier letterlijk aan gaan houden? ;-)

  • 12 April 2009 - 19:19

    Dinnetje Deb:

    ayay Niels, dat wordt een moeilijke voor Janneke, dan heeft ze niet eens tijd om haar ouders van het vliegtuig te halen, whahaha.

    Toytoytoy, Janneke :P

  • 13 April 2009 - 15:10

    Dinnetje Deb:

    miep, wat ben jij hieperdepieppoepie bruin zeg....stiekem ben ik wel een beetje jaloers ;)
    (heb ff foto's gekeken bij Tanja :):):))

  • 20 April 2009 - 15:55

    Petra:

    Hoi,

    inmiddels zijn je ouders er maar nog steeds geen update....

  • 21 April 2009 - 07:45

    Lisan:

    Hey Lieverd,

    Ik dacht zal eens kijken hoe het met mijn vriendinnetje daar in het heerlijke warme zuiden is. Nou volgens mij kan ik er alleen maar jaloers op worden. Als je in Nederland weer bent en je hebt iedereen bezoch dan moet je snel langskomen hoor 27 juli heb ik vakantie en daaraan vast mijn zwangerschapsverlof. Dus vrije tijd genoeg.

    Geniet er nog van en spreek je vast wel weer eens.

    Knuff

  • 05 Mei 2009 - 17:34

    Tan:

    Die technische problemen zijn alpen shaggie, plaats maar ss wat nieuws!
    Ach, ook best leuk dat iedereen nu mijn site leest om op de hoogte te blijven;) hihi
    Ant wark ie! :D
    x

  • 05 Mei 2009 - 17:35

    Tan:

    alpen moet zijn : allang verholpen

  • 09 Mei 2009 - 11:43

    Job:

    Ik heb al weer een tijdje niks van me laten horen , bij mij ligt dat niet aan technische problemen.

    Ik lees dat je al veel heb meegemaakt, ik hoop dat je ondaks dat nog wel geniet.

    Je komt over 20 dagen alweer terug, wat vleigt de tijd toch snel.

    even snel een update van mijzelf:
    Ik werk tegenwoordig in Utrecht-stad en woon anti-kraak in het centrum van diezelfde stad.

    We moeten elkaar zo snel mogelijk als je weer terug bent spreken in levende lijfen.

    Mvg,
    Job

  • 12 Mei 2009 - 11:37

    Paps:

    Janneke, nu had ik nog zo mijn best gedaan om je technische problemen op te lossen. Je hebt nu al weken geen technische problemen meer. Toch zie ik dat nog steeds boven je laatste bericht staan. Wanneer ga je nu eindelijk je site up-daten? Dat lukt toch wel voordat je weer naar huis gaat?

  • 17 Mei 2009 - 09:26

    PHIJ:

    En eh...wat gaat de tijd toch snel hè? Je beleeft vast zo veel dat er geen woorden voor zijn. Heel veel suc6 met je afronding en we zijn HEEEEEEEEL benieuwd hoe het je daar allemaal vergaat. Nog 12 daagjes...Wij beleven ook heel veel. Lekker knus thuis, beschut tegen de regen. Liefs van Inès en PH en J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

het onderzoek

24 Mei 2009

week 9

20 Mei 2009

de bereisde pinpas

20 Mei 2009

week 8

20 Mei 2009

week 7
Janneke

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 19718

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: