dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Janneke

29 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Na die lange dag en zwetende nacht, was het dan zaterdag. Tja, wat doe je op zo'n dag, wanneer je zweverig loopt van de jetlag, de ogen op half 7 en je er met je kop niet bij bent?

Juist ja,als eerste de stad maar eens verkennen, er moet tenslotte ook gegeten worden! Dat wil zeggen, verder lopen dan de straat waar we gister zijn afgezet. En dat was best een ervaring...
Er is hier aan het einde van de straat een heuse drijvende markt waar je het heerlijkste fruit kunt kopen. De plaatselijke supermarkt in met de waarschuwing in het achterhoofd dat we toch echt geen vleeswaren daar moesten kopen, de schimmel kan erop staan..

Daarna hebben we ons verder geintegreerd in de Curacaose cultuur, ik heb nu een heus Curacao's telefoonnummer..
Het strand deed het ook erg goed vandaag. Alleen warm...! Ik had het gevoel dat de zonnebrandcreme even hard mn porien weer uit kwam dan dat ik me insmeerde.
Voor de insiders: mijn belofte heb ik ingelost. Zie foto.

s' Avonds zijn we meegenomen op sleeptouw naar de place-to-be op zaterdag: Mambo Beach. Dat is een soort van discotheek, maar, zoals de naam het al zegt: aan het strand, dus in de buitenlucht. Een belevenis!
Enige nadeel: de jetleg nam het al snel van me over, zodat ik op een voor zaterdagse begippen, erg nette tijd alweer zwetend in mn bedje lag..
Bon noche!

  • 29 Januari 2009 - 04:27

    Maarten:

    hee janneke 30 graden dat klinkt aan genaam . hier was het weer eens min 4
    kom maar snel over de jetleg heen want anders lig j volgend jaar nog steeds om 2300 zaterdags in bed haha.
    veel plezier daarzo.
    ps geen foto tezien

  • 29 Januari 2009 - 06:17

    Liesjuh:

    Ow! Dat klinkt allemaal erg leuk.. een stranddisco, wauw. Ik dacht dat dat alleen in films bestond. :P

  • 29 Januari 2009 - 06:41

    Pappa:

    Jane, wanneer mogen we foto's van jouw en Tanja op deze site bewonderen? Wij zien ze n.l. niet.

  • 29 Januari 2009 - 11:23

    Matthea:

    Ja, laat zien!!

    Want zonder bewijs geloof ik je niet hoor!

  • 29 Januari 2009 - 19:29

    Jeannette:

    Haha, die foto wil k graag zien!

  • 30 Januari 2009 - 19:29

    Johan:

    Foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's!!!!!

    En nu ga ik maar eens aan het werk ;) Maareh, Janneke, niet teveel feesten daar hoor, er moet ook nog geleerd worden :P

  • 05 Februari 2009 - 10:31

    Tante Paulien:

    Leuk hoor Janneke, ik geloof dat je je daar prima vermaakt en dat je je als een vis in het water voelt, zowel letterlijk als figuurlijk. En op deze manier laat je ons ook een beetje meegenieten. Maar, Joham heeft gelijk: wordt er ook nog gewerkt ofzo? Of doe je dat alleen de laatste week?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

het onderzoek

24 Mei 2009

week 9

20 Mei 2009

de bereisde pinpas

20 Mei 2009

week 8

20 Mei 2009

week 7
Janneke

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 19716

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: