Excuses - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu Excuses - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu

Excuses

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Janneke

02 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia lieve mensen

Ik weet het, ik schaam me diep.. :( Ik heb deze site en voornamelijk jullie schandelijk verwaarloosd. En na al de vermanende berichten van diep teleurgestelde mensen die zo benieuwd zijn naar mijn avonturen hier, kan ik niet anders dan op deze verzoeken in gaan en jullie up to daten over mijn leven hier.
Ik ga gewoon verder met waar ik was gebleven. Verder beloof ik dat de meest toffe foto's zal plaatsen in het foto album wat ik heb aangemaakt, om alles goed te maken. (Voor de link, zie onderaan dit bericht)
Deal?

Liefs jane

http://www.mijnalbum.nl/Album=TIMTNJ3K

  • 02 Maart 2009 - 15:11

    Tanja:

    Inderdaad, schandalig dat je de lieverds in Nederland gewoon verwaarloosd! Alsof je het hier zo druk hebt;)hehe,leuk dat ik altijd reacties bij je plaats he? hihi
    Ga je mee naar Appie Heijn,kheb trek!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

het onderzoek

24 Mei 2009

week 9

20 Mei 2009

de bereisde pinpas

20 Mei 2009

week 8

20 Mei 2009

week 7
Janneke

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19724

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: