dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Schutten - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

23 januari was het dan eindelijk zover! Het grote avontuur ging beginnen..
Voorafgaand aan een slapeloze nacht, waarin de gedachte ' heb ik wel echt alles?'de boventoon voerde, begon de reis met belachelijk vroeg opstaan, (O03.30!!! met respect voor mn ouders en debje) Om .5.15 stond ik in de rij voor de incheckbalie. Toen dat gefixst was, begon het lange wachten, wat enigzins werd verzacht door de aanwezigheid van de ouders van Tanja, mijn ouders en mijn dinnetje. Maar ja, ook die moesten eens weg, wij moesten eens door de douane. Ik zal ' de snotterende, wenende, ik zal je missen, pas goed op jezelf en ernorme knuffels' maar achterwege laten..
De vliegreis was niet bijzonder. Het was lang, erg lang. Ik wist niet meer hoe ik zitten moest, slapen lukte niet, het eten was niet lekker, kortom: het offer wat gebracht moest worden voor de aankomst op dit werkelijk schitterende eiland!!
We kwamen om half 6 lokale tijd aan. Warm dat het was!! graadje of 30! Gelukkig wist onze taxi chauffeur hoopvol te vertellen dat dit nog koel was voor de tijd van het jaar. Straks gaan we n aar de 40 graden. En bedankt he?
We werden opgehaald door de mensen van werelstage, de organisatie en ontvangen met een hapje en drankje. Daarna zij we naar een 'lokale feestboot' geweest door een uitnodiging van onze medestudenten en huisgenoten. Was op zich best gezellig, ware het niet dat ik daar half zat te slapen. Ik kon niet meer. Dus lag ik om 11 uur (ja ja) voor pampus op bed. Welterusten!! (t zal de jetlag in combi met teveel nachten met te weinig slaap) wel zijn geweest

  • 25 Januari 2009 - 15:18

    Jeroen:

    wow vet
    scheelt dat het 30 graden is kun je vast wennen ;)

    hier is et saai hoor je mist egt niks ;D

  • 25 Januari 2009 - 15:19

    Sandra:

    Heej nicht!

    Wat leuk om nu al te lezen hoe het met je gaat in Curacao!

    Jammer dat ik je niet meer kon zien in NL... Ik was ziek en Simone ook!

    Nou, ik wens je heeeel veel plezier daar! En ik kom zeker nog wel eens terug om hier te kijken ;-)

  • 25 Januari 2009 - 16:47

    Jeannette:

    Ha Janneke,
    je bent r! goed om even wat van je te lezen. hoop dat je gauw je draai wat zult vinden daar en kunt genieten van t warme weer!
    benieuwd naar je volgende berichtje..

  • 25 Januari 2009 - 16:48

    Dinnetje Deb:

    leukleukleuk, een verhaaltje vanaf de andere kant van de wereld ;)

    Hier was het een prachtige dag vandaag. Het begon met mist, maar de zon heeft gewonnen....

    we keep in touch!

    ontzettend dikke knuffel voor jou

  • 25 Januari 2009 - 17:14

    Pappa:

    Ha die Janneke,
    Fijn te horen dat het goed met je gaat. Wij hopen dat je niet te lang en teveel last hebt van je jetlag en dat je snel je draai mag vinden. Een dikke knuffel toegewensd. Geef je een seintje als je skipe het doet?

  • 25 Januari 2009 - 19:29

    PHIJ:

    Het is werkelijk waar, je bent in de warme wereld goed aangekomen! We hopen dat je snel went aan de warmte en kunt genieten van de tropische omgeving. Krijg ik bij het idee ook warmer van. De verwarming toch maar een graadje warmer gezet.....

  • 25 Januari 2009 - 21:05

    Petra:

    Hey Janneke, veilig aangekomen dus :D. En nu maar genieten van het mooie weer!

  • 28 Januari 2009 - 20:19

    Dinnetje Deb:

    hoooooooooooooi,

    lekker vakantie aan het 4en.......?

    zonzonzonzonzonzzzzzzzzzzzzzzzzzz :B

    kusje

  • 29 Januari 2009 - 06:15

    Liesjuh:

    Janneke om elf uur naar bed? Hoe bestaat het! :)

    Dikke kus!

  • 30 Januari 2009 - 19:26

    Johan:

    Ik wil daar ook naar toe!

    Veel plezier in de NA :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

het onderzoek

24 Mei 2009

week 9

20 Mei 2009

de bereisde pinpas

20 Mei 2009

week 8

20 Mei 2009

week 7
Janneke

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 19728

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: